2017 november 02.

Kategória: 

  • Gépjármű biztosítás

Beküldte: 

Halász Ferenc

Kérdés: 

Kedves CLB!
(Önökön keresztül kötöttem a kötelezőm.)
Balesetet szenvedtem a gépkocsival a másik fél hibájából. Az ő biztosítója az AB Aegon. Egy hónapja húzódik az ügyintézés, 3 hét telt el, mire egyáltalán kárszakértő kijött, de azt is külön reklamálni kellett, hogy küldjék már. A kalkuláció még meg se történt. Az autó használhatatlan. Szükségem lenne autóra néhány ügy elintézéséhez.
El lehet-e érni ilyenkor hogy fizessenek 1-2 napi autó bérletet? Hogy kell intézni?

Köszönöm szépen ha segítenek mi a tapasztalat ezzel kapcsolatban.
Halász Ferenc

Válasz: 

Tisztelt Halász Ferenc!

Javasoljuk, hogy jelentkezzen be a kárügyintézés oldalunkra, neve, elérhetősége és rendszáma megadását követően szakembereink a segítségére lesznek.
Kárügyintézés regisztráció >>

Üdvözlettel a CLB.hu csapata,
Hívjon minket a 06-1-999-06-20 telefonszámon
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának, nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!

A biztosítási szakértő válaszol

Tegye fel általános biztosítással, vagy egyéni biztosítási szerződésével kapcsolatos kérdését és szakértőnk megválaszolja

Amennyiben oldalunkon kérdésére nem találja meg a megfelelő választ, esetleg olyan speciális biztosítási esettel találkozik, amelyre nem tudja, kihez forduljon, kérdezze biztosítási-szakértőnket online! Kérdését rövid időn belül megválaszoljuk. Kérdezze biztosítás szakértőnket itt >>

mutatva 1 - 20 / 208
A gk.tulajdonosa elhalálozott. A hagyatéki eljárás még el sem kezdődött. A kötelezőbiztosítás tekintetében ki jogosult eljárni, évvégével megszűnik
2017 november 19.
Kategória:
Kötelező biztosítás
Beküldte:
Tordainé
Kérdés:
Mint feleség ( közös háztartásban; nincs még hagyatéki végzés) jogosult vagyok-e az elhunyt férjem gépkocsijára megújítani a kötelező biztosítást és a szerződést megkötni.
Válasz:

Tisztelt Tordainé!

A hagyatéki tárgyalásig nem módosíthatja a szerződést, a hagyatéki jogerőre emelkedését követően az örökösnek, az új üzembentartó tudja megkötni az új biztosítást.

Üdvözlettel a CLB.hu csapata,
Hívjon minket a 06-1-999-06-20 telefonszámon
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának, nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!

casco megszűnés
2017 november 18.
Kategória:
Casco biztosítás
Beküldte:
G.Török Zsolt
Kérdés:
Üdv. Azt szeretném megtudni, hogy ha casco biztosításom díj nem fizetés miatt szűnik meg,három hónappal az évforduló után tud tőlem a biztosító bármit (pénzt a hátra lévő hónapokra,évfordulós lemondásig) követelni ? Vagy egyszerűen csak felmondja a szerződést díj meg nem fizetése miatt?Előre is köszönöm a választ .Tisztelettel G.T Zsolt
Válasz:

Tisztelt G.Török Zsolt!

Díj nem fizetés esetén követelheti a biztosító az évfordulóig elmaradt díjakat.

Üdvözlettel a CLB.hu csapata,
Hívjon minket a 06-1-999-06-20 telefonszámon
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának, nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!

casco szerződés elérése az ügyfélportálon
2017 november 17.
Kategória:
Casco biztosítás
Beküldte:
Vajda Emeses Csilla
Kérdés:
Hogyan érhetem el az allian ügyfélportálján a clb által kötött szerződésemet.
Válasz:

Tisztelt Vajda Emeses Csilla!

A CLB-nél kötött biztosításait az Ügyfélkapuban tudja kezelni. Ha bármi kérdése felmerülne, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz a kapcsolat/üzenjen nekünk menüpontban, vagy az alábbi telefonszámon.

Üdvözlettel a CLB.hu csapata,
Hívjon minket a 06-1-999-06-20 telefonszámon
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának, nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!

Autó bérlet
2017 november 02.
Kategória:
Gépjármű biztosítás
Beküldte:
Halász Ferenc
Kérdés:
Kedves CLB! (Önökön keresztül kötöttem a kötelezőm.) Balesetet szenvedtem a gépkocsival a másik fél hibájából. Az ő biztosítója az AB Aegon. Egy hónapja húzódik az ügyintézés, 3 hét telt el, mire egyáltalán kárszakértő kijött, de azt is külön reklamálni kellett, hogy küldjék már. A kalkuláció még meg se történt. Az autó használhatatlan. Szükségem lenne autóra néhány ügy elintézéséhez. El lehet-e érni ilyenkor hogy fizessenek 1-2 napi autó bérletet? Hogy kell intézni? Köszönöm szépen ha segítenek mi a tapasztalat ezzel kapcsolatban. Halász Ferenc
Válasz:

Tisztelt Halász Ferenc!

Javasoljuk, hogy jelentkezzen be a kárügyintézés oldalunkra, neve, elérhetősége és rendszáma megadását követően szakembereink a segítségére lesznek.
Kárügyintézés regisztráció >>

Üdvözlettel a CLB.hu csapata,
Hívjon minket a 06-1-999-06-20 telefonszámon
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának, nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!

irreális díjemelés
2017 október 19.
Kategória:
Kötelező biztosítás
Beküldte:
Szilágyi Lászlóné
Kérdés:
T. Cím! A GFB díj 2016.november - 2017. november időszakra kb.18.000,- Ft volt. Balesetmentes közlekedés után, B1 besorolás mellett (saját kocsi csak egy éve van), egy összegben átutalandó éves díj (a 2017. november - 2018. november időszakra tett ajánlat) kb. hasonló összeg volt az ajánlattal együtt megküldött linken készített kalkulátorral. (Elfogadás előtt hiánypótlást kértek: futásteljesítmény - legalacsonyabb, nincs gyerek, az üzembentartó vezeti csak, jogsi 5 évnél régebbi - egyébként tapasztalt vezető - ezeknek díjcsökkentő tételeknek kéne lennie az ÁSZF szerint.) Azonban megküldték a kötvényt kb. 50.000,- Ft-ról. Allianz biztosítóról van szó. Ön mit tenne? Nyilvánvaló, hogy nincs alapja egy 280 %-os emelésnek. Azt a választ pedig Ön sem fogadná el, hogy "hát drágultak az árak". Amennyiben a biztosító nem hajlandó pontosítani az összegen a saját kalkulátoruk által ajánlott díj közelében, hogyan lesz biztosítás a kocsin? Mert ugye Ön sem fizetné ki az 50 ezret? És már október van. Tisztelettel: Szilágyiné
Válasz:

Tisztelt Szilágyi Lászlóné!

Konkrét szerződéssel kapcsolatos kérdésben az ügyfélszolgálatunk áll szíves rendelkezésére a kapcsolat/üzenjen nekünk menüpontban, vagy az alábbi telefonszámon.

Üdvözlettel a CLB.hu csapata,
Hívjon minket a 06-1-999-06-20 telefonszámon
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának, nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!

gépjármű biztositás
2017 október 17.
Kategória:
Gépjármű biztosítás
Beküldte:
balogh ildikó
Kérdés:
T.Cím! 2016 .09.22-én kötöttem biztosítást ötezer párszáz forintért negyedévenként.Ez a mai napig így is volt,míg ma 10650ft-ot vontak le számlámról.Az ügyintéző szerint megemelték a beleseti adót,de ennyire és miért ,állítólag júliusban kaptam egy e-mailt,arra kellett volna reagálnom,akkor nem emelték volna fel,milyen törvény ez,Ön szerint mi lehet ez?
Válasz:

Tisztelt balogh ildikó!

Konkrét szerződéssel kapcsolatos kérdésben az ügyfélszolgálatunk áll szíves rendelkezésére a kapcsolat/üzenjen nekünk menüpontban, vagy az alábbi telefonszámon.

Üdvözlettel a CLB.hu csapata,
Hívjon minket a 06-1-999-06-20 telefonszámon
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának, nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!

Másodlagos károsúlt szarvas ütközésnél
2017 szeptember 25.
Kategória:
Kötelező biztosítás
Beküldte:
Barta Csaba Istvánné
Kérdés:
Üdvözlöm! Egyedi esetembe kérném a segítségét. Munkából hazafelé tartottam,a 304 útra soroltam be,mikor egy pillanat leforgása alatt a szembejövő autó egy szarvassal ütközött,majd az állatot tovább csapta az én autómba.Az autón jelentős kár keletkezett,légzsák is kinyilt.Az útszakaszon ugyan ki volt táblázva a vad tábla,bár az én esetembe ez a történetet nem befolyásolja,mivel nem én okoztam,ütköztem elsőként a szarvassal,én egy másodlagos sérültje vagyok ennek az eseménynek.Rendőrség,vadőr,helyszinelés,minden megtörtént,de sajnos az én káromra mindenki csak nemleges választ ad.Kérdésem az lenne,a gázoló autó kötelezőbiztosítása nem vonatkozik erre az esetre,vagy kihez forduljak,ki segít a kártérítésbe,ebben az esetben?Vadásztársaság táblával védi magát,biztosítása nincs,a rendőrség szintén nem segített,mert hogy ez egy esemény,kérdem én akkor ki tud segíteni???
Válasz:

Tisztelt Barta Csaba Istvánné!

Sajnos a vaddal kapcsolatos károkat mindenki maga viseli, hacsak nem történt vadászati tevékenység, hajtás azon a területen, ahol a baleset bekövetkezett. Kártérítés ilyen esetekben csak cascora lehetséges, ha van ilyen biztosítása arra rendezheti kárát.

Üdvözlettel a CLB.hu csapata,
Hívjon minket a 06-1-999-06-20 telefonszámon
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának, nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!

casco,gazdasági totálkár
2017 szeptember 20.
Kategória:
Casco biztosítás
Beküldte:
Molnár Edit
Kérdés:
Tisztelt Szakértő!Az lenne a kérdésem,hogy van-e megszabott idő arra,hogy a casco biztosítás rendezze a kárunkat?Az autónk összetört 9 héttel ezelőtt!Mi ezt azonnal jeleztük a biztosító felé,ki is jött a kárszakértő négy napon belül!A balesetnél nem egyértelmű,hogy ki volt a hibás így még rendőrségi papírunk nincs!Egy hete szóltak a szervízből,hogy ők már kaptak információt a biztosítótól,hogy gazdasági totálkáros lett az autó,de mi azóta sem kaptunk semmilyen értesítést!Még mennyi idő míg ez megoldódik?Ha ilyen gyorsan kijött a szakértő,akkor miért nem történik semmi?Lehet valamilyen kártérítést kérni erre az időszakra?A válaszát előre is köszönöm!
Válasz:

Tisztelt Molnár Edit!

Javasoljuk, hogy jelentkezzen be a kárügyintézés oldalunkra, neve, elérhetősége és rendszáma megadását követően szakembereink a segítségére lesznek.
Az oldalt ide kattintva éri el!

Üdvözlettel a CLB.hu csapata,
Hívjon minket a 06-1-999-06-20 telefonszámon
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának, nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!

Elveszett kulcs
2017 augusztus 31.
Kategória:
Casco biztosítás
Beküldte:
Bazsik Judit
Kérdés:
Sajnos a kocsinak a másik kulcsát valahová elkevertem :( Fogalmam sincs hol van, tehát elveszett. Szeretném megkérdezni, hogy ha másoltatok egyet attól, ha valami történik (baleset) még egy kulccsal fizet a biztosító ? Mert gondolom lopás esetén nem. Előre is köszönöm. Üdvözlettel: Bazsik Judit
Válasz:

Tisztelt Bazsik Judit!

A lopáskáron kívül, törésre , elemi károkra fizet a casco, a lopáskárt mindaddig kizárja, amíg a zárcsere és az átkódolás márkaszervizben meg nem történik és azt számlával igazolja. A kulcs eltűnésével kapcsolatban jelentési kötelezettsége van casco biztosítója felé, biztosítótól függően a választott önrész, vagy 50% levonásával fizeti a biztosító a költségeket.

Üdvözlettel a CLB.hu csapata,
Hívjon minket a 06-1-999-06-20 telefonszámon
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának, nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!

KGB---Bónusz besorolás
2017 augusztus 28.
Kategória:
Gépjármű biztosítás
Beküldte:
Szimeonov Edina
Kérdés:
Tisztelt Szakértő!2013 évtől folyamatos KGB -vel rendelkezem,megszakítás nélkül,káreset nem történt,2015 évtől még egy gépjárművet vásároltam azóta mindkét kocsit biztosítom folyamatoasan(tehát minden évben) Eddigi biztosításaimat biztosítási alkuszon keresztül kötöttem,előző évben ,azaz 2016-ban hirtelen nagyon magas összeget kellett befizetnem,ezt az alkusz az áremelessel magyarázta.Annak ellenére ,hogy befizettem mindkét autóra a biztosítást,nagyon zavart ez a magas díjfizetés és elkezdtem elolvasni az apróbetüs részeket is,itt kiderült hogy az akkori biztosító nem talált érdemleges adatot a bónusz besorolásommal kapcsolatban a központi rendszerben és így A00 ba helyeztt vissza holott a várt besorolás B04 lett volna(ezek a dokumentumok mind megvannak tehát bizonyítható),továbbá az egyik kocsi papírjaiban az is fel volt tüntetve,hogy károkozás történt(ami valójában persze nem igaz ,soha nem volt balesetem semmilyen).Az lenne a kérdésem jelenleg hová forduljak a bónusz besorolás miatt ,ki tudna nekem ebben segíteni??
Válasz:

Tisztelt Szimeonov Edina!

Csak az a biztosító tud a központi nyilvántartó rendszerben adatokat módosítani és egyben segíteni, aki a vélt hibát elkövethette.

Üdvözlettel a CLB.hu csapata,
Hívjon minket a 06-1-999-06-20 telefonszámon
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának, nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!

Kötelező biztosítàs bonus
2017 augusztus 24.
Kategória:
Kötelező biztosítás
Beküldte:
Szpisják Pàl
Kérdés:
Tisztelt Szakèrtő! Külföldön as Egyesült Kiràlysàgban èltem ès vezettem autót, a biztosítàsnàl elfogadtàk a 10 es bónusomat. Most itthon kötnèk biztosítàst ès azt a tájékoztatàst kaptam, hogy mivel 2 èven tùl nem volt a nevemen Magyarorszàgon autó, ezèrt màr nem èrvènyes a 10 es bónus. Ez forditott esetben nem igaz. Vàrom vàlaszàt, köszönettel Szpisjàk Pàl
Válasz:

Tisztelt Szpisják Pàl!

Az Európa Unió tagállamaitól hozott bónusz igazolást nem kötelező elfogadnia a biztosítóknak. Biztosító válogatja, van aki lefogadja, van aki nem, erről a biztosító választás előtt érdemes tájékozódni.

Üdvözlettel a CLB.hu csapata,
Hívjon minket a 06-1-999-06-20 telefonszámon
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának, nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!

Autós koccanás
2017 augusztus 23.
Kategória:
Gépjármű biztosítás
Beküldte:
Fridrich Dávid
Kérdés:
Tisztelt Biztosito! A mai napon kora reggel maganteruleten (korhaz terulete) nekem tolattak mikozben en mogotte alltam. Rendőrségi jegyzokonyv nem keszult mert üaganteruleten tortent, viszont jelentés igen, de aláirni senki nem irt ala semmit. Betetlap nem keszult mert nem volt egyikunknel se. Mit lehet tenni hogy fizessen a biztosito ha a masik szemely nem tudja kifizetni?
Válasz:

Tisztelt Fridrich Dávid!

Magánterületen a közforgalom elől el nem zárt magánutakon is a KRESZ szabályai érvényesek. Az Európai Kárbejelentő (kék-sárga) nyomtatványt kell kitölteniük, egyben nyilatkoznia az okozónak, hogy a balesetért vállalja a felelősséget. A kitöltött kárbejelentő alapján lehet az okozó biztosítójánál jelentenie a kárt, elindítani a kár rendezését.

Üdvözlettel a CLB.hu csapata,
Hívjon minket a 06-1-999-06-20 telefonszámon
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának, nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!

régi kötelező biztosítás felmondás rossz kötvényszámmal
2017 augusztus 05.
Kategória:
Kötelező biztosítás
Beküldte:
Dr. Balog Gábor
Kérdés:
MIt lehet tenni, ha kötöttem évfordulóval új biztosítónál KGFB-t (be is fizettem, vissza is igazolták), de a felmondáskor a régi biztosító felé rossz kötvényszám lett megadva a Netrisken keresztül, így most a régi biztosító nem engedi felmondani a régi biztosítást, újat meg nem tudok kötni, mivel lejárt a 30 nap. Vagyis hogy lehetséges, hogy egy ideig 2 biztosítóbál volt papíron biztosítva egy autó? Üdvözlettel: Balog Gábor.
Válasz:

Tisztelt Dr. Balog Gábor!

Érvényes biztosítása a régi biztosítójánál volt és van, amennyiben biztosítót kíván váltani, lehetősége van biztosításának közös megegyezéssel való megszüntetésére, amit a biztosítójánál kell kezdeményeznie.

Üdvözlettel a CLB.hu csapata,
Hívjon minket a 06-1-999-06-20 telefonszámon
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának, nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!

zárcsere
2017 augusztus 03.
Kategória:
Casco biztosítás
Beküldte:
Fél-Kis Judit
Kérdés:
Kérdezném, ha az autószerelő műhelyben elhagyták az A6 kulcsát és most teljes zárserét kért a férjem a műhely terhére akkor van-e a bejelentési kötelezettségünk a biztosító felé, illetve ha a későbbiekben bármi nemű kár keletkezne a gékocsinkban ez befolyaásolja-e a biztosításunk fedezét. Üdvözlettel Fél-Kis Judit
Válasz:

Tisztelt Fél-Kis Judit!

A zárcsere bejelentési kötelezettséggel jár a biztosító felé, ha ez megtörténik, akkor nem változik a biztosító által vállalt fedezet.

Üdvözlettel a CLB.hu csapata,
Hívjon minket a 06-1-999-06-20 telefonszámon
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának, nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!

bonusz besorolás egyeztetése
2017 augusztus 02.
Kategória:
Kötelező biztosítás
Beküldte:
Péter Veronika
Kérdés:
Tisztelt Szakértő. Hol tudok utána járni és lekérni pontosan, hogy melyik évben hogyan számolták a bónuszbesorolásomat? Jelenleg B8 ban vagyok, ami szerintem hibás, mert az A00-tól -károkozás nélkül, folyamatos, 2005 óta megszakítás nélküli biztosítás mellett, már a B10 ben kellene lennem. Amikor a biztosítótól bekértem a kártörténeti igazolást, akkor csak az elmúlt egy év időszaka volt benne, így nem tudom, hogy a számításba hol csúszott hiba, illetve,hogy az elmúlt 12 évben melyik biztosító, hol hibázott? Hol tudok ennek után járni? Válaszát köszönöm.
Válasz:

Tisztelt Péter Veronika!

A bonus-malus besorolási rendszerről a biztosítókat felügyelő hatóság weboldalán az alábbi linken olvashat.
www.mnb.hu/fogyasztovedelem/biztositasok/gepjarmu-biztositas/a-bonus-malus-besorolasi-rendszer
Ebben megtalálja a „kártörténeti nyilvántartás” menűpontot.

Ebben azt olvashatja, hogy:
„A szerződés megszűnését követően a kártörténetre vonatkozó adatok átlátható formában történő kezelhetősége érdekében papír alapú igazolásokat 2011. július 1-től felváltotta az elektronikus kárnyilvántartási rendszer.
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosításáról szóló 2009. évi LXII. törvény (Gfbt.) 51. §-nak értelmében a kárnyilvántartó nyilvántartást vezet a kötvénynyilvántartásban szereplő biztosítási szerződések vonatkozásában a kármentes időszakokról, a szerződő üzemben tartókról, továbbá a hozzájuk kapcsolódó kártérítési kötelezettséget kiváltó káreseményekről, a kártérítésre kötelezett személyekről, a kártérítési kötelezettség ismertté válásáról, a kárösszeg károkozó üzemben tartó által történt visszafizetéséről, az ezekhez kapcsolódó események dátumairól.
A kárnyilvántartásban megtalálhatóak az üzemben tartó, a gépjármű, a szerződés és az esetleges káresemények adatai. A kárnyilvántartó szerv a megszerzett adatokat egy üzemben tartó vonatkozásában az utolsó biztosítási szerződéssel kapcsolatos bármely adat keletkezését követő 7 évig kezeli.
A kárnyilvántartó szerv kérelemre köteles átadni vagy hozzáférhetővé tenni a rendelkezésére álló adatokat a biztosítónak, a Kártalanítási Számla kezelőjének, illetve a különböző hatósági szerveknek (pl.: rendőrség, bíróság, közlekedési hatóság stb.”

A válaszunk tehát az, hogy a biztosítóját kell megkérnie, hogy a biztosító kérje ki a kárnyilvántartótól a rendelkezésére álló előzmény adatokat. A kárnyilvántartó rendszert a Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) üzemelteti, így hozzájuk is fordulhat megkeresésével.
Sajnos biztosításközvetítőként társaságunk nem jogosult hozzáférni ehhez a kárnyilvántartáshoz.

Üdvözlettel a CLB.hu csapata,
Hívjon minket a 06-1-999-06-20 telefonszámon
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának, nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!

Casco,
2017 július 31.
Kategória:
Gépjármű biztosítás
Beküldte:
Duna Róbert
Kérdés:
Tisztelt Ügyvéd Úr! Januárban baleset részese voltam, felelősségemet azonban nem ismertem el. A kárbejelentőn, az erre vonatkozó részt egyik fél sem töltötte ki. A másik félnek teljes körű Casco-ja volt, ám most az ő biztosítójának ügyvédje írt, melyben felszólít a kár megtérítésére, ellenkező esetben perrel fenyeget. Ez ügyben szeretném segítségüket tanácsukat kérni,hogy mit tegyek.
Válasz:

Tisztelt Duna Róbert!

Leveléből nem derült ki, hogy az Ön felelősségét (részben vagy egészben) a balesetet követően megállapította-e bármilyen hatóság vagy egyik biztosító.
Amennyiben megállapították az Ön felelősségét, akkor az Ön kötelező gépjármű felelősségbiztosítójának kell téríteni az Ön által okozott kárt.
Amennyiben nem állapították meg az Ön felelősségét (sem részben, sem egészben) és továbbra is az az álláspontja, hogy nem volt felelős, akkor ezt szükséges közölnie a másik fél ügyvédjével. Ez esetben, amennyiben mégis perre vinné a másik fél az ügyet, akkor a másik félnek kell bizonyítania az Ön felelősségét bírósági eljárásban.

A megszólítás miatt tájékoztatni szeretnénk, hogy társaságunk nem ügyvédi iroda, hanem egy független biztosításközvetítő, azaz egy alkuszcég.

Üdvözlettel a CLB.hu csapata,
Hívjon minket a 06-1-999-06-20 telefonszámon
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának, nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!

Rendszerhiba
2017 július 29.
Kategória:
Kötelező biztosítás
Beküldte:
Ihnatisin Roland
Kérdés:
Biztosítást kötöttem CLB n keresztül. Ma éjszaka/ hajnaltól 200.000 üzenet érkezett reggel 06:00 óra van es folyamatosan érkezik. Ez dühítő hogy nem lehet pihenni. Nem lehetne leállítani? Unom mar hogy 5 mp enként jelez a telefon. Bizonyos okokból nem kapcsolatom ki, pedig megtenném...kérem sürgősen intézkedjenek .
Válasz:

Tisztelt Ihnatisin Roland !

Köszönjük a jelzését, a hibát javítottuk. Elnézést kérünk a kellemetlenségért!

Üdvözlettel a CLB.hu csapata,
Hívjon minket a 06-1-999-06-20 telefonszámon
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának, nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!

Új biztosítás kötés
2017 július 21.
Kategória:
Kötelező biztosítás
Beküldte:
Farkas Henriett
Kérdés:
Jó napot! Olyan kérdésem van hogy sajnos kifutottam a 30 napos lemondási időből! Viszont az új biztosítónál már befizettem a csekket! Nem szeretnék a réginél maradni esetleg meglehetne valahogy szüntetni a régit? Köszönettel Farkas Henriett
Válasz:

Tisztelt Farkas Henriett!

Kérheti a közös megegyezést biztosítójától.

Üdvözlettel a CLB.hu csapata,
Hívjon minket a 06-1-999-06-20 telefonszámon
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának, nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!

Új biztosítás kötés
2017 július 21.
Kategória:
Kötelező biztosítás
Beküldte:
Farkas Henriett
Kérdés:
Jó napot! Olyan kérdésem van hogy sajnos kifutottam a 30 napos lemondási időből! Viszont az új biztosítónál már befizettem a csekket! Nem szeretnék a réginél maradni esetleg meglehetne valahogy szüntetni a régit? Köszönettel Farkas Henriett
Válasz:

Tisztelt Farkas Henriett!

Kérheti a közös megegyezést biztosítójától.

Üdvözlettel a CLB.hu csapata,
Hívjon minket a 06-1-999-06-20 telefonszámon
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának, nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!

Üzembentartó tulajdonos lesz, kell-e új kötelezőt kötnie?
2017 július 07.
Kategória:
Kötelező biztosítás
Beküldte:
Veres Lajos
Kérdés:
Üdvözletem! Jelenleg üzembentartója vagyok egy lízingelt személygépkocsinak. A lízing augusztusban lejár, én leszek az autó tulajdonosa. Az a kérdésem, hogy ha az idei évre már kifizettem a kötelezőm egyösszegben, akkor kell-e új szerződést kötnöm? Ha igen, akkor ilyenkor a régi szerződésre befizetett díj időarányos részét visszakapom-e vagy "beszámítják" az új szerződésbe? Még az évvégi díjfordulós rendszerben vagyok, ez most megváltozik-e? Jelenleg a Posta Biztosítónál vagyok, az újat is (valószínűleg) ugyanott kötöm meg. Köszönettel: Veres Lajos
Válasz:

Tisztelt Veres Lajos!

Nem kell új biztosítást kötnie, ha továbbra is Ön marad az üzembentartó, csak a tulajdonos személyében történt változást kötelező jelentenie biztosítójának.

Üdvözlettel a CLB.hu csapata,
Hívjon minket a 06-1-999-06-20 telefonszámon
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának, nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!

Oldalak