CLB Ügyfélkapu szolgáltatása

A CLB alkuszi szolgáltatása része a CLB Ügyfélkapu szolgáltatás.

A CLB Ügyfélkapu szolgáltatás (továbbiakban: Ügyfélkapu):

    A CLB az általa működtetett internetes rendszer keretében Ügyfélkapu szolgáltatást nyújt, melynek használatával Ügyfele bármikor
  • egy helyen tekintheti meg a CLB közvetítésében, gondozásában álló, akár különböző biztosító(k)hoz kötött különböző biztosításai lényeges adatait,
  • a biztosító(k)tól vagy CLB-től származó e-mail értesítéseit (pl. megrendelés visszaigazolás, ajánlat továbbítás, kötvényesítés értesítés, díjbekérő, tartozás felszólító, indexdíj értesítő, törlésértesítő, stb.)
  • bármikor letöltheti a biztosító(k) vagy CLB által kiállított dokumentumokat (pl. biztosítási ajánlat, terméktájékoztató, nyilatkozatok, zöldkártya, kötvény, stb.),
  • továbbá fel is tölthet dokumentumokat (alkuszi megbízás, kedvezményt igazoló dokumentumok, változás bejelentést igazoló dokumentumok, stb.)
  • online igényelhet szolgáltatásokat (pl. zöldkártya letöltés, változás bejelentés, stb.)
    Online szerződéskötésnél a biztosítás megrendelés szerves része, hogy a megrendelés elküldése előtt az Ügyfél a saját e-mail címe, felhasználóneve és jelszava megadásával regisztrál az Ügyfélkapu szolgáltatásra, személyes közreműködéssel megkötött biztosítás kötésnél pedig az Ügyfél a megrendelés elküldése előtt és utólag is regisztrálhat az Ügyfélkapu szolgáltatásra:
  1. Az Ügyfélkapu regisztráció során az Ügyfél megadja a saját e-mail címét, amelyen biztosítással kapcsolatos értesítéseket kíván fogadni, amely e-mail cím esetleges változását köteles bejelenteni CLB részére.
  2. A CLB részéről az Ügyfélkapuhoz hozzárendelésre kerül egy email postafiók a CLB erre a célra kialakított levelező rendszerében, 999999@clblevelezes.hu formátumban, ahol 999999 az Ügyfél CLB-nél tárolt belső azonosítója.
  3. Amennyiben az Ügyfél a megrendelés során igényelte az elektronikus (e-mail) kommunikációt a biztosítására a választott biztosítótól és a biztosító nyújt ilyen szolgáltatást, akkor a CLB a biztosító felé a 999999@clblevelezes.hu formátumú e-mail címet adja át a közvetített ajánlaton.
  4. A továbbiakban amennyiben a biztosító e-mailben küld tájékoztatót az Ügyfél részére a közvetített ajánlaton jelölt 999999@clblevelezes.hu formátumú e-mail címre, akkor a CLB automatikusan e-mailban értesíti az Ügyfelet, hogy biztosításával kapcsolatban értesítése érkezett, melyet Ügyfélkapujában megtekinthet. (A biztosítók által küldött olyan kéretlen reklám, értékesítési célzatú levelek, amelyek nem kapcsolódnak az adott biztosításhoz, nem kerülnek továbbításra az ügyfél részére a levelezőrendszeren.)
  5. A CLB értesítő levelében megjelölt linkre kattintva az ügyfél a CLB Ügyfélkapujába navigál, ahol megtekintheti, letöltheti a biztosító e-mail értesítését valamint az ahhoz csatolt dokumentumokat is.
  6. A Clb Kft nem vállal felelősséget a szerződő által megadott elektronikus illetve egyéb elérhetőségi adatok valótlanságából, hiányosságából eredő, valamint a szerződő levelezési szolgáltatójánál felmerülő hibákért, a rendellenes működésért, a biztonsági beállításokért, illetve a szerződő személyes fiókjának beállításai miatt felmerülő problémákért, valamint az elektronikus és egyéb küldemények előbbiekben felsorolt okokból fakadó kézbesíthetetlenségéért.
  7. Amennyiben a Clb Kft. tudomására jut, hogy az ügyfél/szerződő által megadott elektronikus illetve egyéb elérhetőségeire küldött üzenetek nem kézbesíthetők, ezen információt a biztosítók részére átadhatja, különös tekintettel az elektronikus kommunikációs feltételekkel megkötött kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás szerződésekre.

Az Ügyfél a felhasználónevével és jelszavával - külön értesítés nélkül is - bármikor beléphet az Ügyfélkapuba és megtekintheti biztosításait, értesítéseit, stb.

Az Ügyfélkapu szolgáltatás általános elérése: ugyfelkapu.clb.hu