Kárrendezési segítség

Amennyiben kárrendezésének során további segítségnyújtásra van szüksége, mert

  • nem jártas a kárrendezésben,
  • a biztosító elutasította kárigényét,
  • a kártérítés összege nem megfelelő,
  • vitába keveredett a biztosítóval,
  • személyi sérülés történt,
  • külföldön, vagy külföldi okozta a balesetet,
  • vagy egyszerűen csak tanácsot szeretne,

Forduljon hozzánk bizalommal!

Vegyen igénybe szakértői segítséget a kárigénylés szakszerű összeállításához és a biztosító részére történő benyújtásához!

Regisztrálok kárügyintézési segítségre

Ha általános jellegű információkat szeretne megtudni, böngésszen szakértői kérdéseink között. Tovább

A szolgáltatásban részesülők köre:

A szolgáltatásra jogosultak azok a károsult gépjármű tulajdonosok (üzembentartók), akiknek a kötelező és/vagy CASCO biztosítását a CLB kezeli, vagy regisztráltak kárügyintézési szolgáltatásunkra weboldalunkon. Társaságunk mind a belföldi, mind a külföldi káresemények ügyintézésében segédkezik.

A szolgáltatás bemutatása

A CLB Kft. a kárügyintézési tevékenység keretén belül az ügyfelei részére a következő szolgáltatásokat nyújtja:

  • Szakmai tanácsadás, amely során a megszerzett tapasztalati és szakmai tudással segít ügyfeleinek eligazodni a biztosítással, biztosítási eseménnyel kapcsolatos kérdésekben. A szakmai tanácsadás témakörébe tartozik a kárigények bejelentésével és a kárrendezés menetével kapcsolatos információk nyújtása is. A tevékenység elsősorban azoknak az ügyfeleknek szolgál megoldásul, akik részben rendelkeznek a kárigényük rendezéséhez szükséges kapcsolati rendszerrel (pl. javítói/szerviz háttér), de tapasztalat hiányában nem ismeretes számukra az éppen illetékes biztosító társaság eljárási rendje.
  • Amennyiben az Ügyfelünk tanácstalan a sérült gépkocsi helyreállításával kapcsolatosan, a CLB Kft. a saját és a Biztosító javítópartneri kapcsolataiból segít a típusnak és az egyéb igényeknek megfelelő szakműhely kiválasztásában.

Regisztrálok kárügyintézési segítségre

A szolgáltatással kapcsolatos fontos kitételek

A kárigény-bejelentést a CLB Kft. csak közvetítői szerepkörben fogadja, ezért a kárbejelentés dokumentumainak átvétele nem minősül a kárigény befogadásának. A kárigény befogadására (tényleges kockázat elbírálás) csak a kárigény rendezésére illetékes Biztosító jogosult. A kárügyintézési tevékenységet a CLB Kft. csak az ügyfél által adott meghatalmazás alapján végezheti, amelyet a kárigény bejelentésekor minden esetben csatolnia kell a káranyaghoz. A CLB Kft. operatívan csak azokban a kárügyekben működhet közre, amelyekben a szerződés feltételei szerint, illetve a törvényi előírásoknak megfelelően még nem történt elévülés, vagy elkésettség.