cegtortenet

CLB cégtörténet

A CLB Független Biztosítási Alkusz Kft. tisztán magyar tulajdonú biztosítási alkuszcég Magyarországon. A független kifejezés a nevében annyit tesz, hogy nem áll mögötte finanszírozó, bank illetve leasing cég.

Társaságunk – Credit Leasing Broker Kft. néven –1993-ban jött létre magyar tőke részvételével. Fő profilunk 2000-ig a gépjármű-finanszírozásban érdekelt társaságok biztosítási kockázatkezelése volt. Ekkor finom irányváltás következett: tevékenységünket a személy-,vagyon- és felelősségbiztosítások területére is kiterjesztettük és a cég nevét 2001-ben CLB Független Biztosítási Alkusz Kft-re változtattuk. A piaci irányváltás jelentős erőforrás-bevonással és szakembergárdánk megerősítésével is együtt járt. A portfóliószélesítés 2004-ben újabb fejezethez érkezett. Indokolttá vált a tevékenység üzletágakra bontása: létrehoztuk a gépjármű-, a vállalati-, a lakossági-, valamint az online divíziót. Az internetes üzletág 2006 novemberében sikeresen mutatkozott be, ma a piacon az egyik legnagyobb szerződésállománnyal rendelkezünk. Bővítettük vidéki, valamint budapesti ügyfélszolgálatainkat. A könnyebb elérés és a valódi függetlenség elérése érdekében új fiókok nyitását tervezzük. A siker titka a cégben dolgozó lelkes, motivált és jól felépített csapatban rejlik. A csapat munkáját egy korszerű, átgondolt informatikai infrastruktúra támogatja. Az informatikai fejlesztéseknek köszönhetően költségvetésünk struktúrája átalakult, mivel a képzett munkaerőre és a promóciós költségekre összpontosítunk.

2008-2009

Az online világban rendkívül színes termékpalettával rendelkezünk. Nemcsak a gépjármű-biztosítások terén fejlesztünk, hanem a 2007-ben elindult lakás- és életbiztosítások kínálatát is bővítjük. Vállalati ügyfeleinknek egyedi online szolgáltatásokat kínálunk. A stratégiai célkitűzéseknek megfelelően a cég informatikai vonalon tovább erősödött. Újdonságként és kényelmi szolgáltatásként a CLB ügyfelek kárügyintézési szolgáltatásunkat is igénybe vehetik. Ennek keretén belül a káresemény bekövetkeztekor az ügyfél a CLB-vel veszi fel közvetlenül a kapcsolatot, cégünk pedig azonnal elkezdi a káreseménnyel kapcsolatos, tanácsadással egybekötött ügyintézést, ami igény szerint a teljes biztosítási ügyintézésig terjedhet. Online területen létrehoztunk egy gépjármű szervizeket minősítő, objektív weboldalt, amely a kárügyintézési szolgáltatás kiegészítőjeként segít kiválasztani ügyfeleink számára a megfelelő szervizt. A cégen belül nem lankad az innovatív, a rétegigényekre figyelő termékek kidolgozása. Erre építve stratégiai területként kezeljük az online, internetes üzletágat.

Online üzletág

Az e-bussines a pénzügyi szektor valamennyi területét behálózza, így a cégünket érő kihívások között az egyik legmarkánsabb tényező. Az online alkuszok számának dinamikus növekedése tovább fokozza a versenyt. A CLB fogyasztói magatartás-vizsgálatával megtalálta a lehetőségét további célcsoportok elérésére. Az online marketing eszközök rendkívül széles tárházából válogatva folyamatos ügyfél-kommunikációra törekszünk, ezzel is éreztetve és tudatosítva a CLB szakmai hozzáértését. 2009. évben elindult a CLB Kid program, ahol kisgyermekes családok kedvében próbálunk járni, hogy színesítsük és vidámabbá tegyük a weboldalunkon eltöltött időt.