Elakadt kárügyben való segítség

A CLB Kármestere nem engedi el az Ön kezét a bajban sem.

Amennyiben régebben elindított kárügye van, ami elakadt a biztosítói kárügyintézésben, vagy a kárkifizetésre felajánlott összeggel nem elégedett, regisztráljon és Kármestereink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot.

 

Mit kell tennie az elakadt kárügyben való segítségkéréshez?

  1. Regisztrálja elakadt kárügyét az Elakadt kárügyemben kérek segítséget gombra kattintva.
  2. Készítse össze a korábbi összes levelezést, fényképet, káraktaszámot és ügyfélszámot, ami a folyamat során eddig keletkezett.

Ezt követően ügyintézőnk felveszi Önnel a kapcsolatot és segít értelmezni az eddig történteket, illetve amennyiben lehetséges, megfelelő mederbe terelni a kárrendezését, akár a biztosítóval való közvetlen kommunikációval.

Amennyiben panaszos ügye van, segítünk akár a jogorvoslatig is eljutni az MNB maganszemélyek számára ingyenesen működő békéltetői testületén keresztül is.

 

A szolgáltatással kapcsolatos fontos kitételek

A kárigény-bejelentést a CLB Kft. csak közvetítői szerepkörben fogadja, ezért a kárbejelentés dokumentumainak átvétele nem minősül a kárigény befogadásának. A kárigény befogadására (tényleges kockázat elbírálás) csak a kárigény rendezésére illetékes Biztosító jogosult. A kárügyintézési tevékenységet a CLB Kft. csak az ügyfél által adott meghatalmazás alapján végezheti, amelyet a kárigény bejelentésekor minden esetben csatolnia kell a káranyaghoz. A CLB Kft. operatívan csak azokban a kárügyekben működhet közre, amelyekben a szerződés feltételei szerint, illetve a törvényi előírásoknak megfelelően még nem történt elévülés, vagy elkésettség.