CLB - magunkról
  • CLB - magunkról
  • a CLB legfőbb adatai
  • miért jó nekem a CLB?
  • rendszerünk használata
  • cégtörténet
  • 30 éves a CLB
  • állásajánlat
  • referenciáink
  • papírmentes iroda
jó tudni
  • jó tudni
  • először jár a weboldalunkon?
  • biztosítási feltételek
  • biztosítási szótár
  • biztosítási törvények
  • biztosítási partnereink
  • stratégiai partnereink
  • biztosítói bankszámlaszámok
  • adatvédelmi elveink
  • jogi közlemény
gyik
  • gyik
  • érdekességek
szolgáltatásaink
  • szolgáltatásaink
  • clb ügyfélkapu
  • online ügyfélszolgálat
  • évforduló emlékeztető
  • kárügyintézés
  • hírlevél
  • adomány
  • sms
szakértő válaszol
  • szakértő válaszol
  • kérdezzen szakértőnktől
partnereknek
  • partnereknek
  • legyen a partnerünk
  • CLB kereskedői program
  • karrier program
  • üzletkötőknek
kapcsolat
  • kapcsolat
  • elérhetőség
  • kapcsolat
  • üzenjen nekünk

Elakadt kárügyben való segítség

A CLB Kármestere nem engedi el az Ön kezét a bajban sem.

Amennyiben régebben elindított kárügye van, ami elakadt a biztosítói kárügyintézésben, vagy a kárkifizetésre felajánlott összeggel nem elégedett, regisztráljon és Kármestereink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot.

 

Mit kell tennie az elakadt kárügyben való segítségkéréshez?

  1. Regisztrálja elakadt kárügyét az Elakadt kárügyemben kérek segítséget gombra kattintva.
  2. Készítse össze a korábbi összes levelezést, fényképet, káraktaszámot és ügyfélszámot, ami a folyamat során eddig keletkezett.

Ezt követően ügyintézőnk felveszi Önnel a kapcsolatot és segít értelmezni az eddig történteket, illetve amennyiben lehetséges, megfelelő mederbe terelni a kárrendezését, akár a biztosítóval való közvetlen kommunikációval.

Amennyiben panaszos ügye van, segítünk akár a jogorvoslatig is eljutni az MNB maganszemélyek számára ingyenesen működő békéltetői testületén keresztül is.

 

A szolgáltatással kapcsolatos fontos kitételek

A kárigény-bejelentést a CLB Kft. csak közvetítői szerepkörben fogadja, ezért a kárbejelentés dokumentumainak átvétele nem minősül a kárigény befogadásának. A kárigény befogadására (tényleges kockázat elbírálás) csak a kárigény rendezésére illetékes Biztosító jogosult. A kárügyintézési tevékenységet a CLB Kft. csak az ügyfél által adott meghatalmazás alapján végezheti, amelyet a kárigény bejelentésekor minden esetben csatolnia kell a káranyaghoz. A CLB Kft. operatívan csak azokban a kárügyekben működhet közre, amelyekben a szerződés feltételei szerint, illetve a törvényi előírásoknak megfelelően még nem történt elévülés, vagy elkésettség.