Kárrendezési segítség

CLB Kármester

A CLB nem engedi el az Ön kezét a bajban sem. Sőt, ekkor egy másik oldaláról szeretnénk megmutatni képességeinket és több évtizedes tapasztalatunkat a biztosítási ügyek kezelésében:

Indítsa nálunk kárrendezésének folyamatát, vagy kérje tanácsadó szolgáltatásunkat egy elakadt helyzetben és végigkísérjük ezen a rögösnek tűnő úton, egészen a biztonságos kárkifizetésig.

 

 

Szüksége lehet a CLB Kármester szolgáltatásra, ha

  • segítséget szeretne kapni az első pillanattól a kárrendezési folyamatban,
  • biztonságos javítóműhelyt szeretne választani,
  • tudni szeretné, hogy inkább számlás javítást, vagy egyezség alapú kárrendezést válasszon,
  • a biztosító elutasította kárigényét,
  • a kártérítés összege nem megfelelő, vagy vitába keveredett a biztosítóval,
  • személyi sérülés történt,
  • külföldön okozott, vagy külföldi állampolgár okozta Önnek a balesetet,
  • egyszerűen csak tanácsot szeretne,

Forduljon hozzánk bizalommal!

Vegyen igénybe szakértői segítséget a kárigénylés szakszerű összeállításához és a biztosító részére történő benyújtásához!

Ha általános jellegű információkat szeretne megtudni, böngésszen szakértői kérdéseink között. Tovább

A szolgáltatásban részesülők köre

A szolgáltatásra jogosultak azok a károsult gépjármű tulajdonosok (üzembentartók), akiknek a kötelező és/vagy CASCO biztosítását a CLB kezeli. Társaságunk mind a belföldi, mind a külföldi káresemények ügyintézésében segédkezik.

A szolgáltatás bemutatása

A CLB Kft. a kárügyintézési tevékenység keretén belül az ügyfelei részére a következő szolgáltatásokat nyújtja:

  • Szakmai tanácsadás, amely során a megszerzett tapasztalati és szakmai tudással segít ügyfeleinek eligazodni a biztosítással, biztosítási eseménnyel kapcsolatos kérdésekben. A szakmai tanácsadás témakörébe tartozik a kárigények bejelentésével és a kárrendezés menetével kapcsolatos információk nyújtása is. A tevékenység elsősorban azoknak az ügyfeleknek szolgál megoldásul, akik részben rendelkeznek a kárigényük rendezéséhez szükséges kapcsolati rendszerrel (pl. javítói/szerviz háttér), de tapasztalat hiányában nem ismeretes számukra az éppen illetékes biztosító társaság eljárási rendje.
  • Amennyiben az Ügyfelünk tanácstalan a sérült gépkocsi helyreállításával kapcsolatosan, a CLB Kft. a saját és a Biztosító javítópartneri kapcsolataiból segít a típusnak és az egyéb igényeknek megfelelő szakműhely kiválasztásában.

A szolgáltatással kapcsolatos fontos kitételek

A kárigény-bejelentést a CLB Kft. csak közvetítői szerepkörben fogadja, ezért a kárbejelentés dokumentumainak átvétele nem minősül a kárigény befogadásának. A kárigény befogadására (tényleges kockázat elbírálás) csak a kárigény rendezésére illetékes Biztosító jogosult. A kárügyintézési tevékenységet a CLB Kft. csak az ügyfél által adott meghatalmazás alapján végezheti, amelyet a kárigény bejelentésekor minden esetben csatolnia kell a káranyaghoz. A CLB Kft. operatívan csak azokban a kárügyekben működhet közre, amelyekben a szerződés feltételei szerint, illetve a törvényi előírásoknak megfelelően még nem történt elévülés, vagy elkésettség.