Kategória:
- Lakásbiztosítás
Kérdés:
Válasz:
Tisztelt Kérdező!
A kárrendezés folyamata, hogy a biztosító szemlézi a káreseményt. Az ügyfélen keresztül kér be árajánlatot és amennyiben azt elfogadja a biztosító, elvégezhető azon a munkadíjon a munka. A másik választható megoldás, hogy a biztosító a kárszemle alapján meghatároz egy helyreállítási összeget és ha megfelel az ügyfélnek, kifizetésre kerül az összeg és a biztosító lezárja a kárügyet.
Az ön esetében, ha jól értelmezzük, a kárszemle a helyreállítás előtt nem történt meg. Így javasoljuk, hogy az elvégzett munkáról a számlát mindenesetre továbbítsa a biztosító felé. A biztosító mindenkor ellenőrzi az elvégzett munkát és a számlázást és az egyeztetés után történik a kár rendezése. Amennyiben Ön panasszal kíván élni a vállalkozó számlázása miatt, a területileg illetékes járási hivatalhoz kell fordulnia.
Üdvözlettel a CLB.hu csapata,
Hívjon minket a 06-1-999-06-20 telefonszámon
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának, nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!
A biztosítási szakértő válaszol
Tegye fel biztosítással kapcsolatos kérdését! Amennyiben kérdésére nem találta meg oldalunkon a megfelelő választ, esetleg olyan speciális biztosítási esettel találkozik, amellyel nem tudja, kihez forduljon, keresse biztosítási szakértőnket online. Kérdését rövid időn belül megválaszoljuk.
Tájékoztatjuk, hogy a beküldött kérdések nyilvánosan jelennek meg oldalunkon, így javasoljuk, hogy ne adjon meg bizalmas adatokat a kérdés feltevése során.
Konkrét szerződéssel kapcsolatos kérdésben kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a weboldalunkon található chat felületen vagy a kapcsolat/üzenjen nekünk menüponton keresztül.
mutatva 1 - 20 / 2867Tisztelt Kérdező!
Amennyiben a sorompó és az autó is ugyanannak a cégnek a tulajdona, úgy nem fizet a KGFB. A kötelező csak a másnak okozott kárt téríti meg.
Üdvözlettel a CLB.hu csapata
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!
Tisztelt Kérdező!
Amennyiben a kárt rendezte a biztosító, úgy nem hajthatja be az összeget.
Üdvözlettel a CLB.hu csapata
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!
Tisztelt Kérdező!
A kötelező biztosítást az üzembentartónak kell megkötnie, a casco biztosítást viszont bárki megkötheti, akinek érdekében áll megóvni az autót.
Üdvözlettel a CLB.hu csapata
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!
Tisztelt Kérdező!
A fedezetlenségi díj napi mértékét minden évben a MABISZ állapítja meg és addig számolódik, amíg nem köt új biztosítást vagy nem vonatja ki véglegesen az autót a forgalomból. Tehát minden biztosítás nélküli napra fedezetlenségi díj számolódik. Egy 71-100 kW teljesítményű személygépkocsi napi fedezetlenségi díja például 1460 Ft.
Üdvözlettel a CLB.hu csapata
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!
Tisztelt Kérdező!
Ez kivitelezési/tervezési hibának számít, így erre nem fizet a biztosító.
Üdvözlettel a CLB.hu csapata
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!
Tisztelt Kérdező!
Kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat a felmondással kapcsolatban.
Üdvözlettel a CLB.hu csapata
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!
Tisztelt Kérdező!
A biztosítók 5 évre visszamenőleg jogosultak káradatokat lekérdezni, és ha eltérés vagy be nem jelentett kár kerül elő, pótdíjat számíthatnak fel. A díj ilyenkor nem tekinthető szerződésmódosításnak, hanem az eredetileg helyes díj érvényesítésének.
Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz a weboldalunkon található chat felületen vagy a kapcsolat/üzenjen nekünk menüponton keresztül, ide kattintva >>.
, hogy alaposabban is utána tudjunk járni az ügynek.
Üdvözlettel a CLB.hu csapata
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!
Tisztelt Kérdező!
A szerződés megszűnésének napján amilyen bónusz fokozatban volt, azt tudja tovább vinni.
Üdvözlettel a CLB.hu csapata
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!
Tisztelt Kérdező!
Ha a céges autónak nem Ön az üzembentartója, akkor nem befolyásolja.
Üdvözlettel a CLB.hu csapata
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!
Tisztelt Kérdező!
Az utasbiztosítás kötése előtt már fennálló problémát sajnos nem fogadja el a biztosító.
Üdvözlettel a CLB.hu csapata
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!
Tisztelt Kérdező!
Attól függ, pontosan milyen típusú kár keletkezett és mi a biztosítási szerződésben szereplő fedezet. Ha a zárlat tüzet, füst- vagy égéskárt okozott, az biztosítási eseménynek minősül. Ha a zárlat csak a vezetéket tette tönkre, de nem keletkezett tűz vagy látható égés, az általában nem minősül biztosítási eseménynek. Ha villámcsapás okozta a zárlatot, az téríthető, ha a szerződés tartalmazza a villámcsapás másodlagos hatása (indukciós kár) fedezetet.
Üdvözlettel a CLB.hu csapata
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!
Tisztelt Kérdező!
A leírt eset általában nem minősül biztosítási eseménynek a legtöbb biztosítónál. Ennek oka a biztosítási feltételekben található kockázatkizárások és az, hogy a biztosító csak váratlan, külső hatásból eredő károkat térít. Ha gyanú van arra, hogy víz került a burkolat alá, érdemes szakembert (pl. vízvezeték-szerelőt) hívni és kárszemlét kérni, mert ha rejtett csőtörés az ok, az már biztosítási eseménynek minősülhet, és a javítás + burkolat-helyreállítás téríthető.
Üdvözlettel a CLB.hu csapata
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!

